De klantenservice van La Lou staat je graag te woord. Heb je een vraag over onze producten of ben je gewoon benieuwd naar ons? Mail of bel ons gerust!

je kunt ons mailen via info@la-lou.nl
Of ons bellen op het volgende nummer: 0546-229304

Om je nog sneller te helpen hebben we alvast wat mogelijke vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? geen probleem! Neem even contact met ons op via de bovenstaande contact gegevens.

Bestelling en betaling
We vinden het belangrijk dat de bestelling en betaling zo makkelijk en veilig mogelijk gebeurt. Daarom zijn we ook aangesloten bij het webshop keurmerk. Het keurmerk staat recht onderaan onze website. Voor meer informatie over het keurmerk klik je op het logo.
Je gegevens zijn veilig bij ons en we voldoen dan ook aan de privacy wetgeving. Om onze privacy verklaring in te zien klik je HIER.

Betaal ik geen verzendkosten?
Alle bestelling bij La Lou worden gratis verzonden binnen Nederland. Je bestelling wordt verzonden via PostNL brievenbus post.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We streven er naar alle bestellingen die vóór 15:00 zijn geplaatst op werkdagen de zelfde dag nog te versturen. Volgens de planning van PostNL zul je de bestelling de eerst volgende dag geleverd worden. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

Hebben jullie ook een cadeau verpakking?
Ja, alle sieraden van La Lou worden in sieradendoosjes verstuurd. Super leuk om te ontvangen toch! Of het nou een verwen cadeautje voor jezelf is of voor iemand anders. Ben je benieuwd hoe ze er uit zien? Klik dan HIER

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?
Het is mogelijk om veilig te betalen via Ideal, PayPal an After Pay.

Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen bij La Lou?
Nee, je kan ook zonder account bij ons bestellen. We kunnen je alleen beter helpen wanneer je wél een account bij ons aanmaak. We zullen je gegevens nergens voor gebruiken, en je krijgt ook geen automatische nieuwsbrief.

Retourneren
We vinden het jammer dat je het sieraad retour wilt sturen. Mogelijk was het sieraad toch anders dan je had verwacht. We horen het dan ook graag hoe we je een zo goed mogelijke shop ervaring kunnen geven. Je bent niet verplicht een reden van retournering op te geven maar je helpt ons daar wel mee de service te verbeteren. De feedback die jij als klant kunt geven vinden wij erg belangrijk.

Hoe kan ik mijn product retour sturen?
Om je te helpen met het retour sturen van je sieraad hebben we een speciale pagina aangemaakt. Om naar de retour pagina te gaan klik je HIER.

Binnen hoeveel dagen moet ik een sieraad retour sturen?
Omdat we jou een zo goed mogelijke service willen bieden heb je 90 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Maak je dus niet druk, we hebben geen haast! Het leven is al druk genoeg!




Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.